keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Täydellinen päivä Salernossa

Eilen päätettiin lähtee salernoon tyttöjen kanssa. Meitä oli yheksän. No aamulla heräsin liian myöhään, missasin mun ekan bussin keskustaan, juoksin että ehtisin freden Lisan danielan ja victorian kanssa salerno bussiin. No ei keretty.  Siinä vaiheessa ajattelin hikisenä ja hengästyneenä auringossa paistuen ettei tästä nyt tuu yhtään mitään ja ajattelin lähtee takais kotiin koska olin niin ärsyyntyny. Onneks en lähteny koska päivä oli ihan täydellinen.

Salernossa oli aivan sairaan mukava sää ja käveltiin "lungo mare" eli pitkä tie meren vieressä. No mähän siinä 15 min paloin mukavasti... kaikki nauro tätä mun suomalaisuutta. Tai no enemmänkin tätä mun ihoa miten mä palan niin nopeasti.

Laura oli löytäny sushi paikan joka näytti tosi kivalta. Mä en oo siis sushia mun lempi ruokaa syöny täällä ollenkaan joten mä en oikee osannu ees tajuu et kohta saan sushii!! Ja oli muuten niin mukava terassi ja hyvää oli!!

Siitä mentiin sitte vähä shoppailemaan tai kiertelemään kaupoissa. Daniela otti lävistyksen!! Mullaki kävi mielessä ottaa joku Lävistys korvaan mutta en onneks ottanu.

Löydettiin kans pieni pieni huvipuisto mereltä. Mä bongasin heti ne härät jonka päällä pitää tasapainotella jota kokeilin ekaa kertaa äitin ja kirmon kanssa joskus vuosia vuosia sitten oisko ollu Kanarialla tai jotain. Oli vähän helpompaa nytte ja HAUSKAA!

illalla otettiin bussi takasin  ja väsyneenä tultiin takasin kotiin. Oli siis muuten tosi mukava päivä.  Tällaiset päivät saa mut haluumaan pysymään täällä näitten tyttöjen kanssa enkä tulla Suomeen... mutta kotia ikävä on kuitenkin. Äiti ja kirmo tulee ylihuomenna <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti