torstai 3. huhtikuuta 2014

Päiviä jäljellä:79

Heippa Hei.  Tulevana viikonloppuna tulee olee niin paljon synttäreitä että päätin nyt tehä tällaisen välipostauksen. Synttäri viikko Alko jo tiistaina. Oltiin meijän ikioman mexicolaisen danielan yllätys synttärijuhlissa! Oli aika makeeta hyppää pimeästä ja huutaa onnea. En oo siis yllätys synttäreillä kertaakaan ollu. Sitten seuraavana päivänä mentiin ravintolaan syömään perinteisesti. Ja no huomenna on Edon eli host isän synttärit. Pyöreitä vuosia juhlitaan. Ja sitten lauantaina on Biagion synttärit. Siis vois sanoo että ruokaa tulee olee aivan liikaa ja ihmisiä aivan liikaa. Toivotaan että sunnuntaina sitten ois ihan rauhallista :)

Tänään oon siis ollu koulussa, leiponut karjalanpiirakoita ja ollu salilla... siis pitää sanoo etten vähään aikaan noita karjalanpiirakoita aio tehä. meinaa oli aika rankkaa puhaa.  No vien tytöille maistettavaks ja katotaan jos nää perheen jäsenet uskaltaa maistaa hahah. Mun mielestä oli kyllä hyviä vaikka riisiä keittäessä tuli niin mummula mieleen että melkeen halusin Kokkolaan lentää samantien syömään mummun riisipuuroa kanelisokerilla!

Mitäs muuta... No ääntä mulla ei oo ollu koko viikkoon ja kurkku on ollu kipee ni oon joutunu aika lämpimästi varustettuna lähtee ulos vaikka on jo aika kumaa keliä ollu. Jännää nähä äitiä ja kirmoa parinkymmenen päivän päästä ja tälleen. No eipäs paljon muuta. Sunnuntaina laittelen sitten jotain kuvia ja tekstiä miten kaikki suju! :)

Ainiinjoo se meijän yks kolmijalkanen kissa joka sai ne pennut siis jo viikko sitten anto mun ihan ottaa yhen käteen ilman että hermostu!! Siis aivan ihana. En mä kyllä kissa ihminen oo mutta sanotaan että oon kissanpentu ihminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti