torstai 12. kesäkuuta 2014

12062014

Heippa Hei taas. Meinaan nyt laittaa taas vähän kuvia ettei loppuviikosta tuu mitään hirveetä kuva pommia. Tää viikko on taas menny tosi nopeesti! Viikko sitten oltiin Roomassa vaikka tuntuu että se oli ihan eilen! Jos tää tätä vauhtia menee taas niin kohta oon jo Suomessa. Eihän tässä ole enää ku viikko jos Lauantaita ei lasketa mukaan koska lähen jo aika aamulla napoliin ja sieltä lentokoneella munichiin ja siellä parisen tuntia ja sitten lento Helsinkiin. Oon jo pakannut mukavasti että pyykkiä pitää vaan pestä ja loppu tavarat pakata.

Jalkapallo maa kun tää on niin mm kisojen alku on tosi iso juttu. Italia pelaa englantia vastaan lauantaina joten ehkä mennään johonki baariin Kisakatsomoon! Ens viikko sitten mennään positanoon joka on amalfin lähellä vähän uimaan ja ottaa aurinkoa. Tänään oltiin muuten Salernossa kans uimassa. Meri oli jo tosi lämmintä! Tänä iltana meillä on näitten serkku tytöt yökylässä (kolme kappaletta kaikki alle 10v) ni katotaan mikä härdelli tulee... toivottakaa mulle Onnea.

Ps. Mitäs olette tykänneet tästä mun blogista? Onko ollu liikaa lääsytystä? Ootteko ollu kiinnostuneita? Omasta mielestäni tää oli super hyvä juttu. Just nyt loppuvaiheessa oon lukenu vanhoja tekstejä alkuajoista ja katsonut kuvia tottakai! On tässä ihan itsekkin huomannu miten kaikki on muuttunut! Varmaan ilman blogia ei edes muistaisi kaikkea. Toivottavasti ootte nauttinut yhtä paljon ku minä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti