tiistai 25. maaliskuuta 2014

89 päivää jäljellä

Nyt siis on semmoset kolme kuukautta kotiin tuloon. Siis aika on menny niin nopeasti etten voi uskoo! Muistan hyvin selvästi ku jengi kysy et kauan oot ollu täällä ja mä sanoin että kaks kuukautta. No nyt pitää jo sanoo et seitsemän enkä itekkään usko sitä. Vaikka välillä tuntuu että kotona ois kaikki paremmin ni tästä paikasta on tullu mun koti. Varsinki näistä ihanista kavereista en tiiä miten pystyn luopumaan. Frederikken kanssa meistä on tullu ihan sisaruksia. Onneks tanska on aika lähellä! Jouluna ajattelin mennä Meksikoon victorian luokse. Sitten pitäis vielä vuosien kuluessa käydä ainaki Kanadassa ja Australiassa. Jonkun näkönen jälleennäkeminen sovittiin Italiaan viiden vuoden kuluttua. Aika jännää...

Victorian mama meksikosta oli täällä. Se kokkas meille ihan aitoa meksikolaista ruokaa. Oli muuten ihan sairaan hyvää ! Valitettavasti päätettiin frederikken ja adelinan kanssa viime lauantaina mennä meksikolaiseen ravintolaan täällä avellinossa ja oli kyllä aikamoinen pettymys. Ei me aitoa meksikolaista ruokaa ees odotettu mut se nyt oli ihan p:stä suoraan sanottuna. Oon ymmärtänyt että Italiassa pitää syödä italialaista ruokaa piste.

Pakko vielä kirjoittaa että tää kokemus on muuttanu mua ihan eritavalla ku luulin. Siis tuntuu että on vanhentunu monta vuotta vaikka vielä oon 17 vuotias lapsi. Jotenkin vaan ku on ihan eritavalla joutunu hoitaa asiat. Ja nähny miten erilaista elämä voi olla ni on ruvennu arvostaa omaa elämää, perhettä koulua summuuta. Mulla on mahtava perhe täällä Italiassa. Äiti joka on matkustanu maailmaa ja isä joka on erittäin jalatmaassa lakimies. Veljet on viisaita ja hyvin kasvatettuja. Isoäiti joka on nähny tän maailman huonoimmat päivät ja siltä oon oppinut paljon arvostamaan tiettyjä asioita. Tästä huolimatta mulla on maailman paras äiti siellä Suomessa joka ei turhista stressaa iskä joka tekee kodista meille kaikille mukavan veli joka nyt on koulussakin alkanu loistaa joten on viisautta näkyvissä, isovanhempia en vaihtais mihinkään koskaan ikinä! Ainiin ja tottakai maailman parhaimmat eläimet. Ikävä on kova kaikkia ja kaikkea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti