sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Samoja kuvia, eri maisemia

En tiiä mikä tää tämmönen olo on. Kattelen Helsingistä kuvia ja tuntuu että kaikki on jo unohtunut ja tuntuu ihan kummalliselta ajatella että joskus oon noita katuja pitkin kävellyt ja kohta taas uudestaan. Tää paikka rupee jo tuntuu niin nähdyt (ei siis huonolla tavalla) mutta voin todella sanoo että alkuhuuma on kaukana kaukana! Kai se on ihan hyvä juttu mutta nyt rupee näkymään negatiiviset asiat paljon paremmin.

No kaikille jotka ajattelee että tää on vaan ruusuilla tanssimista ni voin kyllä sanoo ettei se oo totta. Joo oon Italiassa ja on tää hieno ja kaunis maa mutta jos voitte ymmärtää ni siellä missä on kasvanut tulee aina olemaan se paikka missä viihtyy parhaiten. Vaihto on hyvä idea ja suosittelen sitä kaikille mutta olkaa valmiina kasvamaan paljon koska jos täällä tulee vastoinkäymisiä ei niitä voi ihan samalla tavalla käsitellä ku kotona.

Älkää kumminkaan huolestuko. Mulla on kaikki hyvin täällä. Just nyt makoilen sängyssä victoria kotona aiellossa. Yökylässä siis. Eilen oltiin victorian perheen isän vanhempien juhlissa. Niillä tuli 50 vuotta naimisiinmenosta täyteen! Elikkä syötiin hyvin ja juotiin hyvin ja sitten tultiin vaan kotiin kuuntelemaan musiikkia ja juttelemaan niitä näitä.

Mä muuten varmaan vaihdan koulua tai yritän sen nyt hoitaa jotenkin. Se koulu missä nyt käyn ei vaan oikeen onnistu meijän vaihto oppilaiden kanssa! Niillä ei siis ollu mitään hajua että oltiin tulossa ja siis vähän on ollu ongelmia ja muutenki mietin että oon nyt kokenu tän italialaisen koulun (joka on siis pelkkää kuuntelua ja istumista) ni ois kiva kokeilla jotain muuta vähän erilaista, ehkä jotain jossa ois vähän jotakin tekemistä.  Saas nyt nähä. Puolet kummiski oon jo ollu joten ei kai tässä mitään ku ottaa kaikki viimeiset kuukaudet irti nautinnolla.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja viettäkää rauhallinen sunnuntai :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti