lauantai 31. elokuuta 2013

2days 17h and 28min left

Eilen oltiin syömässä perheen kanssa Copas y Tapas nimisessä ravintolassa. Ruoka oli ihanaa ja palvelu 10+! Myöhemmin päädyin sitte Arthurille ja sen jälkeen Stroryvilleen... Älkää kysykö miks ulkona tuli kai kylmä :) 

/Yesterday I had late dinner with my family in a restaurant called Copas y Tapas. The food and service was amazing! Later I ended up to my friends Arthurs place where the party was full on and after that we went to Storyville...

Alotin pakkaamisen...Enzo ei tykänny ja lyöttäyty makaamaan matkalaukun eteen ja mulkoili mua vihasesti. / Started packing...Enzo was not happy and guarded the bag and looked at me very mad.





Sancho, Roger & Odin
Milla & il vino 
Arthur aka sunshine that's why the glasses
Maije fiilareis
Blond boys 
Bobbaaan 
Ei kipuu ei hyötyy...Toni doing pushups? 
Neela&Jessica...Eino ei mahtunu kuvaan 
I told them to climb just to get a good picture to my blog :'D 

I'm gonna miss you all so much! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti